du går jag går men vi möts alltid där vi började för första gången

Halloj, igår var det cup, sjukt roligt vi kom 3a :)
Snart så drar jag mig t Josefine bitches och har det skoj sedan så drar vi oss vidare t stan, jag årkade och hann inte blogga igår för jag var med Jossan hela kvällen o vi va ute med massa folk och sedan så kom vi hem t mig och va astrött så jossan drog sig hemåt och sedan så gick jag o la mig på en gång.
Imorgon så är man ledig ledig tjohoo, ska va med kompisar o bara ha det chill :)
Nu så lyssnar jag på musik, men jag skulle igentligen behöva göra mig iordning o sånt, måste platta håret innan jag drar t Jossan<3

kommer säkert bilder eller nå inlägg senare ikväll :)
Jaja nu så ska jag göra mig iordning så
Pusssiiisar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0