Den ängel som du är har jag alltid med mig

Hejhej, idag var jag ju med dom 3 sötnosarna Nathalie, Jennifer o Josefine var så himla roligt :*
Nu så ska ni få en historia om vad vi har gjort den här dagen :)
Först så kom Nathalie o Josefine o hämtade mig runt 10tiden när jagg var klar så gick vi vidare t Jennifer o va där en timma eller nå sånt, vi tog bussen t stan o gick runt i 1 och en halv timma ungefär typ, vi va på donken o masssa sånt, vi åt på donken alltså :)
Sedan så fick nathalie en toppen idé, "vi åker till valboköpstad" typ så sa hon eller nå ;)
Och vi åkte t vaaaallllbooooo, och där så köpte jag en sjal och ett par svarta jeans !
Kommer bilder, senare eller imorgon :)
Men när vi skulle hem från valbo då blev de svårt för NathalieoJennifer hade slut på pengar så dom kunna inte åka buss hem, det går inte med sms, så då fick jossans mamma hämta oss, sooofffft :P
När vi kom hem så hämtade Nathalie läxor också satt vi där, jag gjorde också mina läxor dom flesta iallafall ;) , och så sen bestämde vi oss för att vi skulle ut... och så bara hämtade alla pengar och så drog vi t amigo o käkade lite götta, kebabpizzaokebabrulle, goooott, nyss så kom jag hem och nu så måste jag göra bajsNOläxa. så dryyyg. sedan så ska jag duscha och sedan packa väskan för imorgon är det skolfotbollsträning, jag är med i skolfotbollstalaget. så det är värsta stressssigt nu. så jag hinner inte ladda upp bilder nu, så det kömmer imorgon, eller efter läxorna :D
PussHej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0