Bland alla människor i världen så är det du som är den rätta för mig

Nu är jag efter på bloggen skulle göra tummen upp o tummen ner men det blev bara lite av tummen upp och ingen tumme ner. så då för jag göra något nytt specielt istället. fast kör såklart tummen ner!

TUMMEN NER

:

tiden går alldeles för fort ibland och alldeles för sakta i skolan. , tog nå random bild på google..

finnar är ett rent helvete, tog från google.

När det är kallt, alldeles för kallt tillexempel nu på hösten när man inte har vinterjacka för det är ju HÖST. google
så då var det de. nu årkar jag inte ladda över nå mer "tummen ner bilder"
så kör på lite gammla bilder, och inte alls gammla bilder :*

Saknar, tagen i cypern.

Blir inge mer bilder för det här inlägget förutom det här nere som jag tycker var ascoolt ;)


PussEn ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0