bilder ord och massa annat

Hejhej, sitter här i shailas säng vid facebook och så.
käkade frulle för nån timma sen, jättegott (:
igår så var vi hos mig till 5 och hade det lite skoj sen åkte vi buss till stan och köpte godis till kvällen, när vi gjort det så såg vi att det var jättelång tid innan bussen skulle komma så då gick vi in på goutern eller vad det nu heter, en såndär (välj vad du vill på en macka eller nått sånt) vi tog ingen macka utan vi köpte jättegoda kakor och cola, mums. när vi såg att bussen gick vi dit då och så åkte vi buss i 10-20 min ungefär.
när vi kom hit så bara chillade vi och spela lite pingis, skojskoj
men när klockan var typ 19 så mötte vi matilda vid en pizzeria, jag och shaila åt men matilda hade redan ätit. det blev vesuvio och cola/sprite. gott var det också. sedan åkte vi hem till matilda och så var vi där till halv tio någon gång. vi var också med julia då så det var jätteroligt!
när vi var hemma hos shaila så bara chillade vi och åt godis och kollade på film, jättemysigt.
kommer lite bilder från idag och lite annat..



lite bilder från igår och idag
kommer lite modetips nu (;
 
allt finns på Gina Tricot, skitnsygga kläder och assesoarer.
man kan både ha på fest och i skolan eller bara hemma när man chillar med kompisar!
+ att ingen av klädesplagen kostar över 500, förutom jeansen som kostar 649.
så tänkte ha något annat att skriva om så då börjar jag med "mode"
hoppas det är okej (:
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0