Bäässst:*

Hejssvjes sitter här med läxor och pusstar ut efter en otroligt fantastisk helg, verkligen superbra!
Har 3+ läxor, jaja.
sov över hos shaila lördag t söndag, haha vi var uppe t typ 3.00 och pratade o kollade på film. 
bästa natten på länge.
så jag är lite trött nu för vi gick upp typ halv 11 och åkte till sandras partyyy klockan 12.
blev ingen bloggning igår för jag hade helt fullt upp hela natten och dagen.
imorgon är det innebandyträning efter skolan så det är planerna imorgon de.
ska göra läxor nu för annars så kommer jag sitta uppe hela natten.
Kram :*

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Heej jag skulle kolla din blogg ganska länge sedan men nu har Hilarie & Laura tipsat om bloggen och det är ju intressant ;) Men gud vad mycket läxor ! vilken skola ? :P

2011-10-17 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0