alla har väl fallit nångång i trans, fått känna den där viben av sann romans

....
årkar inte ha något Hej osv.
har tråååkigt så tar jag o gör en sånn här :



Lovar du att vara ärlig? yeeeeesbooooxxx
Du heter: Camilla Johansson
Smeknamn: Cammo ?
Låt som när du är ledsen sörjer till: ehhm what are words kanske ? ...
Beroende av:
daattan o mobilen och twiiiisssteeeer<3333333333333333
Vem behöver du mest just nu: ...
Vad tror folk om dig?
fråga folk :'d
Vad säger du för att imponera på någon?
haha vetefan ;)
Brukar du skratta för dig själv? mjeeaa :P ^^
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ´Hejj, riing miig :* <33

Var bor du?
blläääääääungeeeeee SVERIGE fan.
Trivs du där: Jarå
Äger du några converse:
såååklaaart vetu
Brukar du bli för full: haahaha nä
Vad har du för mobil operatör:
telia men ska byta t comviq snart, btw telia suger
Är du allergisk mot något:
nope
Har du haft sex idag: nej

Hur svarar du i mobilen:
vetefan typ "HEJ" kanske inte fan vet jag.. ;;;;P
Vem ringde dig senast?
Mammiii :*
Antal timmar sömn inatt: 9-10 tim kanske
Sov du ensam:
yaa
Brukar du komma i tid:
yes oftast ;)
När mår du bra: när jag mår bra, när jag är med dom jag älskar
När blev du fotad senast: typ en vecka två veckor sedan typ... ?
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit, rosa oooosssssvvvvv
Vad tycker du om fötter: jag tycker att dom ser ut som fötter :D
Vad saknar du: mycke
Hade du en bra kväll igår:
jaaaaa0000
När brukar du oftast gå och lägga dig:
24-2
Är du blyg?
sometimes
Sysslar du med någon idrott:
innebandy o fotboll:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
mm
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: det får vi se då
Är du nöjd med ditt liv:
jarrrååå :D
Är du bortskämd: typ kanske ? :PP
Vad gör du i morgon:
är med kompisar.. älskar..
Vad behöver du just ?  :P
Vad är det värsta du vet?
 att förlora en vänskap som har varit jättelänge. 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja00
Tycker du om någon just nu:
mm
Om fem månader:
säkert
Du samlar på: nothiiinnnggggggggggggggg
Gröna eller röda äppeln:
gröna sååklart
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mina bästavänner
Gillar du golf:
nope
Vilken tid gick du upp idag: typ halv 9
Har du sovit i din egna säng inatt:
jaaaaaaaa<3333333333
Har du strumpor på dig nu: jaaa :pPppPpp
Vad ska du göra ikväll: vara med kusinerna
Är det okej att gråta:
jafan.
När grät du senast: skrev det på längre upp, samma fråga om och om igen -.--.-.-.-.-.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: myyyyyyccckkkkkkeeeeett 
Bär du glasögon eller linser:
nej :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
neej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11 , olika vettuh ;)
Har du piercing:
nej eller i öronen
Vill du gifta dig:
inte när man är ung vaffan när man blir äldre säkert...
Vill du ha barn: när jag blir stor inte nu :)
Solar du ofta? när de är sommar så JA och på semester ofc ;)
Är du bra på att laga mat: alltid det är ju mig vi snackar om surruhh ;)
Hur vig är du: mjaa, sådär
Vad dricker du helst när du är törstig: kallvatten , :D
Vilken är din favoritglass: twister nu och för alltid
Tror du på ett liv efter döden: venne
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mmjo.



dryyyyyyygggg sak ja vet ni behöver inte läsa den, ska spela kort ( strezz) med mina kusiner nu :*
pöössssss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0