20 saker om mig själv

1.jag älskar katter
2.jag älskar alla mina underbara vänner så himla mycket
3.jag är rätt så duktig på att rita men inte sådär jättebra men, okej
4.jag sitter vid datorn/mobilen nästan varje dag... ;)
5.jag äter inte så mycket godis, för jag gillar typ inget ^^
6.jag bäddar nästan alltid sängen
7.jag fick MVG på mitt senaste prov
8.jag älskar att ta fota med min älskade underbara kamera :*
9.jag har ingen iphone
10.jag kan knappt vara utan musik "musik i mitt hjärta"
11.jag gillar inte engelska skolan men ska kanske gå kvar där i 3 år till
12.jag bor i ett rätt så fint hus, haha tycker jag..
13.jag är lite bortskämd
14.jag älskar sommaren mer än vintern
15.jag gillar en kille just nu
16.jag gör nästan alltid läxorna på en gång när vi får dom värsta skolnärden, eller ?..
17.nu vet jag inte vad jag ska skriva
18.jag är en badkruka, ibland :PpppP
19.jag har många bästisaaar :* <333
20.jag heter Camilla :D

Kommentarer
Postat av: hilarie

många bästisar ?

nämn alla :)

ooh en kille va ? ... coolt !

^^

2011-10-11 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0