What are words if you really don't mean them?

Hej!
hade en slappdag idag, åt nudlar och kollade på "sexandthecity" för att jag har haft/har ont i halsen och känt mig hängig osv idag.
Runt 18.15 så kom Jossan och hämtade mig och så åkte vi t kastvallen för vårat kungliga fotbollslag (IK Huge) skulle ha fotbollsmöte, vi pratade om allt möjligt när träningarna skulle vara och nu ska ni få se scheman jag kommer att få ha hela vintern:

MÅNDAG:
innebandyträning
TISDAG: fotbollsträning
ONSDAG: innebandy
TORSDAG: fotbollsträning
FREDAG: kompis/kompisar
LÖRDAG: antagligen innebandy eller fotbollsmatch annars kompisar
SÖNDAG: fotbollsträning

så det blir fullt alla veckor´
men får väl försöka få in läxor nån gång i veckorna.
det är nån film på 5an nu så ska kolla om den är bra och så ska jag såklart fortsätta dega dator :)
haha.
länka era bloggar ni som har bloggar som läser den här bloggen det är bara att skriva en kommentar osv.
Btw: kommer sluta med veckans låt istället så slänger jag in en låt när jag känner för det, för jag vet ju inte hur man gör så att ni kan lyssna på den här på bloggen så jag får ta reda på det sedan så fortsätter jag med "veckans låt" .
blir ett "informationsinlägg" nu haha,
pusshej :*


jag kommer att kämpa för dig min älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0