true life, true colours, true friends

Vaknade med ont i halsen så idag blir de ing akompisar om jag inte blir lite bättre då.
hatar verkligen när man är sjuk på Loven!!
Kollar på teve och har inga speciella planer heller, jo jah ska nog göra lite svenska för vi håller på att skriva massa kapitel och så och jag är lite efter jag är typ bara på kapitell 6 medans alla andra är på 7 så jag måste göra svenska.
tyckte ni det var bättre när jag  körde lite modetips och la ut mer bilder på tex hösten och vatten och annat ?
om ni tycker det så kan jag fortsätta med modetips och det ni nu vill att jag ska skriva om.
imorgon så ska jag o famljen t vår stuga under dagen och då blir det många bilder kan jag låva! :)
så defenetivt så ska kameran med då.
är hungrig så ska gå´och ta nått att äta snart..
sitter och kollar runt på andras bloggar nu också :-)
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0