svar på kommentarer

hilarie om Tänkte köra på en sånn här :-):
jaaaa!!!!
jag älskar sånna grejer lägger du upp per dag eller ?
Svar: Tack, nej men så ofta jag kan :)
02 November, 14:06  
hilarie om ...ännu mer kläder/modetips:
jag diggar din stil ;)
Svar: Aww tack!
kommentera om vad bloggen ska förbättra osv så kan det bli att jag ska lägga ut mer outfits eller annat inom mode :)
02 November, 14:00  
hilarie om Bild 2: En bild på dig själv:
meen guuud vad söt du är!!
Svar; tack!
02 November, 13:59  
hilarie om :
nååhh gud vilken bra dikt !

tro mig jag kände så också ;)


Svar: Tack Hilarie men  jag kände inte så, det var en jättegammal dikt som jag hittade så jag la ut den bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0