Säg som det är, det finns ingen väg tillbaks

Maybe start again, tänkte sätta igång med bloggningen för känner att jag inte kan sluta blogga, så försöker väl sätta igång nu.
Idag var det skola som alla vet och det var chill men tråkigt så satt o klottrade i boken typ hela skoldagen, fasst självklart så lyssande jag. imorgon skulle det vart prov men det är inte det för våran NO-lärare är sjuk så yees. för ingen i klassen trorjag förstår, haha. nu gör jag ingenting, senare så blir det träning, har saknat innebandyn jättemycket för jag har problem med knäna så jag får bara gå på två av fem träningar i veckan och så gick jjag på fotbollsträningarna förra veckan för vi skulle ju på cup osv.
ska kolla på nå program nu,
kraam ♥


MBLB♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0