Medans jag väntar på att Emma ska komma..

så lägger jag tid på att göra ett inlägg, gjorde ju ett innan men ja.



I said I’m over you, but every time my phone vibrates, my heart still wishes it’s a text from you.

Playa inte runt för mycket, för till slut kommer du fastna för någon som redan kan din lek.

Att förlåta någon är som att ge den tillåtelse att såra dig igen.

vänner är som converse, alla vill ha äkta.♥

GIRL: you know, you are A B C D E F G H I J K?
BOY: what does it mean?
GIRL: Attractive, Brilliant, Cute, Dazzling, Elegant, Funny, Gorgeous, Hot!
BOY: so sweet! how about I J K?
GIRL: I'm Just Kidding!

Du säger att jag är luft för dig, alltså behöver du mig för att överleva.

Kärleken är som en duva
Håller man den för hårt kvävs den
Håller man den för löst flyger den iväg

Im not perfect as you can see.
Im just the girl im born to be.'

Killen tog upp sin tändaren och sa:
Jag tänder på dig snygging
Tjejen blåste ut lågan och sa:
Känn dig blåst..

Du behöver inte Gilla mig, jag är ingen jävla Facebook status


Kärleken har ingen åldersgräns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0