Lördagen/söndagen, Philscup

Grymt jobbat tjejer, vårat lag "ik huge" var på cup i eskilstuna (cupen heter phils) men iallafall så gjorde vi ett fantastiskt jobb, vi kom 3a men om vi gjort ett till mål mot Ärla Stenkvista så skulle vi ha kommit till final, det som var orättsvist var att vasalund IF som vi va nn mot kom till final men det berodde på att dom gjort fler mål än oss, men det är inte många som kommer 3a!
älskar er tjejer i IK HUGE. det var en ncup för 99or så 99orna från vårat 98 lag (jag spelar med 98or) var med i cupen men vi hade Lee med som är 98 som stöttade oss och hjälpte till med allt, vi hade det grymt på cupen mysigt också även fast vi bara var där under dagen, jag åkte med Emma och Filippa dit och det vi gjorde var Emma sov mot min axel och jag och Filippa kollade på film alltså hade vi det grymt mysigt (det var på vägen dit) vi åkte klockan 6.30 sit, hemskt tidigt. och på vägen hem så sov ju såklart emma mot min axel en bit sen sov jag mot hennes, hihih, men vi kollade också på Katten Gustav-filmen, så mysig även fast den är rätt gammal så kan man se den om & om igen. när vi åkte (hemåt) så stannade vi vid MCdonald's och åt lite gottagotta och sen så tillbringade vi resten av bilresan med skratt och godis och film. måste bara säga att där på Philscupen så hade dom bra musiksmak för dom spelade bara bra låtar, inte lite grymt, diggade varaenda låt. har haft det grymt girls!
och idag tillbringar jag dagen med Emma och myser och senare på kvällen så drar vi nog på "Breaking Dawn" för vi har forfarande inte sätt den och sen efter det så är vi säkert kvar på stan ett dag för det är ju indvigning av bocken idag, och idag är det Första advent så ni får ha det jättemysigt nu, kan forfarande inte fatta att det inte kommit snö ?! ska det inte komma i år eller?!
jaja, pusspuss :*

Resultat

Huge - Eskilstuna United DFF 2-0
Huge - Örby IS 0-1
Huge - Vasalunds IF 3-1
Ärla Stenkvista- Huge 0-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0