Kan inte sluta tänka på dig ♥

Sitter här forever alone med godis o kollar på idol och nördar det vanliga.
Chattar m lite sociala personer.
Var ju m Emma, Filippa, Hilarie och Samantha idag och hade det sjukt mysigt.
och imorgon så blir det innebandymatch vetintevart men den börjar 10.30, berättar sen vart den
är, och efter matchen drar jag och är m Emma och Filippa och Felicia, tror felicia skulle vara med ♥
och sover där eller här, hehevet inte men någonstans iaf och på söndag så åker jag o kollar på min träning för
att Emma o Filippa ska ju på den men jag får inte för jag måste vila min knän, skiiitttt! och sen på  kvällen
så drar vi tjejer och så får vi ju se om det blir nå mer på den nya filmen "Breaking Dawn" ska bli superkul♥
älskar er tjejor :*
ska vara lite social m dom sociala nu:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0