ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Hejhej, juste har glömt att säga att jag fått nya skidor skitsnygga tycker jag verkligen!
nu är det bara massa utrustning, hjälm o jacka o sånt som ska köpas.
har inte skrivit min önskelista men får väl ta o göra det snart, kan lägga ut den på bloggen så att ni som intekommit på heller kan få lite tips på vad ni kan önska sig.
är inne på facebook nu och så kollar jag på tv, duschade nyss för jag har ju vart på träning. imorgon är det fotbollsträning på konstgräs ute, för igår så var vi i andersbergs hallen och där spelar man ju på konstgräs inomhus, ja men iallafall det kommer bliskiitkallt.
blev ett jättekort skolinlägg idag men det var iallafall nånting.
ännu en dag så var det inge god mat i skolan så fick äta mackor o grönsaker, hatar filen i skolan så brukar inte ta fil&flingor :/
i sjuan ska jag ju kanske byta till solängen så vilken ska jag ta:
IESG eller solängen..?
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0