Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö.

Hej alla underbara :*
var rätt chill idag i skolan, hade först matte sen engelska sen jumpa sen så hade vi skolval och på skolval sitter vi ju bara vid datorerna, rätt chill faktiskt ♥
efter skolan så hängde jag m Lova hem, sen så åkte vi på innebandyträningen fasst jag var inte med för jag har asont i knäna, hoppas vekligen inte det är nå att jag inte kan träna på flera månader eller nå sånt. men isåfall skiter jag i om jag har ont och biter ihop, that's how I do it. chattar med friends nu o så, idag var det premiär på Breaking Dawn men jag tror jag drar på den filmen i helgen med massa kompisar och ser om den är bra, shhiiitt det var typ 100 år sedan jag var på bio. kollar på tv nu och chattar nu och såklart så roar jag mig med musik för det är inget direkt roligt program nu på tv.
aja ska kolla på andras bloggar nu och facebook o sånt såå
kiss from me too you darling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0