I will never find someone like you

Så himla ledsen för dålig uppdatering men har verkligen inte varit på humör och årkat blogga.
i lördags så var jag ju m Fille o Emma o dom sov här och vi hade det verkligen asmysigt, älskaar er guys :*
vi var uppe till ungefär 1-2 komme inte riktigt ihåg och sen så vaknade vi åt frukost och segade oss och sen så skjutsade min pappa oss till nynäs för vi tänkte kolla på innebandyn där Furuvik ff mot några andra men vi hann inte, dom hade redan spelat klart, så vi gick in i ishallen och såg att hedesunda-ik sätra spelade och så var det några vi kände som spelade i ik sätra så vi stanade kvar och kollade  ik sätra det blev 5-6 till hedesunda.
och sen drog jag hem till Emma för Fille skulle bort och fira någon, sen drog emma på våran fotbollsträning men jag måste vila mina knän så kunde inte gå och idag kunde jag inte gå på innebandyn idag, var m Emma idag och körde kuddkrig o åt pepparkakor o massa annat sköjjj. Vi tänkte dra på brynäs-aik men Emma årkade inte så då drog vi inte på den, men vi hade det kul ändå!
sitter nu o kollar på 2½ men och chattar with some people.
ska dra mig till sängs och så får vi se när jag somnar.
puusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0