Gårdagen+dagen

Igår så sov ja ju hos Shaila, hade det grymt!
Somnade runt 2.00 eller nått sånt.
vi tillbringade kvällen med vårt kära godis och film "prinsen&jag" grym kväll.
idag så vaknade vi runt 11 och gick upp typ 12.30 nå sånt, sen åkte vi ju till köpis o så skulle vi kolla på idolerna som åkt upp bl.a var ju André m, kul att träffa han men dåligt att han åkte ut ur idol.
idol kommer va astråkigt nu, fast jag kommer hålla på Moa hon är den som är bäst av dom som är kvar, hoppas verkligen hon vinner nu när inte André kommer vinna :/
träffade jättemånga efterlängtade personer på köpis :*
ett tag så var ja o Shaila m Sandra men sen drog hon hem, och så gick vi runt i affärerna där men jag hade innga pengar m mig så kunna inte handla nå. trodde ju inte att vi skulle dra till köpis igår att vi skulle dit idag så hade inte tagit m nå. hade ialladall sjukt roligt, aww andré är så sjukt snygg, hans ögon hans smilen, hela han.
fick mej en kram iallafall, men inge kort på bara han o mig :(
bilderna kommer någon annan dag tyvärr.
tänkte fixa en ny header/design igen senare.
imorgon så ska jag göh läxor så att jag inte behöver göra dom i veckan för vi har nå läxa i spanska och säkert någon annan läxa och sen drar jag på fotbollsträning.
Kollar nu på "Dumpa mig" på 4:an, har sätt den förut så ska nog kolla på nån annan film trorja nog.
imorgon är det FarsDag för er som inte visste, så ska fira pappa osv.
PussoKram Skumbanan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0