frågestundens frågor

cornelia om Frågestund♥:
varför är du såå fin ? :)

Svar: haha vilken fråga :)


Julia :-D ([email protected]) om Frågestund♥:
vilken är din favo färg?
Vad önskar du dig i julklapppppp?
Svar: Rosa, svart och limegrön och turkos tror jag är mina absoluta favorit
färger, vet faktiskt inte men tänkte lägga ut en julönskelista senare på bloggen
så bara att kolla då :)

Julia :-D ([email protected]) om Frågestund♥:

Veem giillar duu ?:)


Svar: Svarar inte på sånna frågor här på bloggen och jag vet faktiskt inte :)
Siham tror jag? :))<3 om Frågestund♥:
Vem gillar du? :))<333

Svar: Jaadu, vet faktiskt inte och svarar inte på sånna frågor här på bloggen! :)<3


Jag kommer ha en annan frågestund senare för det var inte alls många som frågade så då är det inge roligt så om ni slänger in en kommentar på frågestunden eller på inläggens å blir Camilla glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0