Föörrrlåååttt...

.. alla för att jag inte bloggat, men jag har inte haft tid. igår så kom jag hem från skolan gjorde läxa, åt och åkte på innebandyträningen, kom hem duschade gick gjorde mig iordning och sen tv och sen somnade jag, ja det var den dagen de och idag så hade jag SPT 14.50, gick väl bra. och sen dråg jag ner på stan och skulle köpa benskyddstejp och sen drog jag mig hemåt åt och gjorde mig iordning för fotbollen. och nu har jag duschat, ätit och äntligen så kan jag bara slappa i sängen och kollar på "Americas Next Top Model" och senare så är det "Desperate Houswife" (tummarna upp) och laddar för en innebandyträning imorgon.
det gick ganska bra på buddhismen, haha kul att veta va? ;P
vet inte vad jag ska blogga om längre ni vet ju vad jag gör antingen är m kompisar eller träningar, så har inget att skriva om..
funderar på den bloggpaus men jag vet inte, för jag hínner inte och för jag har ju andra saker.
aja ska kolla på DH nu så pusshej :*
ska verkligen försöka blogga imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0