du skrattar åt mig för jag är annorunda, jag skrattar åt dig för du är som alla andra

Hejhej, tisdagskväll med hög volym på spotify och chattar lite med kompisar och gör det vanliga. Rätt bra även fast man sitter ensam fast snart skulle min bror gå o köpa goodiiis, thihe. Dagen var rätt chill man märker verkligen att snart är det slutet och sen så börjar jullovet, ska bli sjukt skönt o inte behöva gå upp så himla tidigt. Det var en perfekt första advent för jag var med Shaila på stan ett tag och så gick vi runt i affärer och precis när vi är på väg till GinaTricot så faller snön i mängder, inte lite glad man vart. Första snön och det är på förstaadvent och sen så drog vi och kollade på "Breaking Dawn" och bara myste, måste bara säga att filmen var sjukt bra och får 9.9/10. Orkar inte blogga mer så ska kolla lite på tv nu o chatta med Friends..
Puusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0