Den gången jag är lycklig har jag dig intill mig♥

Jossan drog nyss på fotbollsträningen men det gjorde inte jag föratt jag har fett me ont i halsen o är småförkyld så då kan jag inte träna, f'''n. men ska iallafall gå på tisdag har jag bestämt!
hur tycker ni designen har blivit ska göra lite mer på den med hjälp av Josefine!♥
har tillbringat hela dagen m Jossan, runt 12.20 så åkte vi ner t Nynäs hallen och kollade på innebandymatchen som var då, kul de!
senare så är jag m Josefine, får se vad vi hittar på då kanske drar o träffar andra?♥
ska ju vänta 2 timmar tills hon kommer så då tillbringar jag 2timmar m läxorna och en av dom vet jag inte ens vad jag ska göra x'd så känner att det här kommer gå jättebra.
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0