Dagen♥

Har inte bloggat idag för att jag åkte tio hemifrån till stugan och så har vi vart hos farmor&farfar och äti lunch och såklart fika! när vi ändå var i uppsala så drog vi oss ner på stan där och så hittade jag en sjukt snygg jeansskjorta och en långtröja eller vad man nu ska kalla de.
När jag tagit bild så kan ni få se vad jag shoppat i uppsala, de var inte alls mycket bara två saker. men jag hittade inge annat och så åkte vi hem rätt fort efter att vi varit på stan där.
kom hem för en halv timme typ, så har varit borta hela dagen inte lite skönt då o komma hem o bara chilla m datorn medans man har musik i öronen. grymt.
tog några bilder från stugan men inte många som jag sa men ja det blev inte så helt enkelt.
gud vad jag skriver om tråkiga saker?
bilder kommer i nått annat inlägg:-)
Ska chatta lite nu med Bejben så
ha det bra alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0