Min kärlek till dig är lika stark som gravitationen som håller kvar oss på jorden♥


love you guys, en bild från cupen som var i helgen btw hela laget var inte med bara 99orna.
ni kan nog gissa vem jag är.

kameran gilllar mej inte idag så blir en bild på min älskade kamera♥

gammal bild, men någon bild kan ni ju få.


Hej alla som läser min blogg om det äns är några, blev tre bilder inte allas många men jaja duger?
Har inget o skriva om förrutom att jag gör läxa nu och lyssnar på musik förfullt.
Kramkram! ♥


Kommentarer
Postat av: emmalamre

hejhej camilla! kan inte du skicka alla bilder från cupen? Vill så gärna ha dom.

p.s sjukt bra blogg gumman ♥

2011-12-11 @ 14:24:57
URL: http://eemmalamre.devote.se
Postat av: Siham tror jag? :))<3

Om jag gissar rätt så haru du det bästa nummret, 2<3333



FIND OBAMA!!

☺☺☺☻☺☺☺☺

2011-12-27 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0