Onödigt med rubriker

Hej,tjao,tjenare,tjoho välj ett bara ;)
idag så har jag mest trökat framför tv:n för det är inte direkt mitt favoväder ute:/
Men imorgon så ska jag vara med Melika och på onsdag så blir det Bio med Fille :*
Igår så var jag ute och knäppte kort överallt med min systemkamera:-)
I love it <3
Igår så hängde jag med till köpis med mamma & pappa, det blev en typ kaffemaskin fast vi kallar den Ankan för den har typ en form som en anka;S
Nu så ska jag dra ut & knäppa lite, men lägger nog in ett inlägg senare idag eller imorgon
Måste också fixa header & design och sånt på bloggen, varför ska en dag vara så kort man hinner jui inte med något på en dag.

Sya :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0