var det verkligen meningen att jag skulle slösa bort min tid på dig?

Hej alla underbara, är på toppen humör idag och jag har ingen aning varför? :)
Kan vara för att det bara är 1 vecka kvar till julafton, eller för att jag bara mår grymt bra?
Haha, imorgon blir det gameday någonstans ute i Sverige med innebandylaget och så får vi se hur det går. Var på släktkalas hos min kusin som fyllt 14 år så grattis till henne!
Kollar på film nu och skypar lite och lyssnar på musik, men vad skulle man göra utan musik?
Det är grymt skönt för vi har bara 1 och ½ dag kvar i skolan (iallafall dom på engelska skolan). På måndagen så ska vi städa klassrummet och sen kolla på film och så skulle vi tydligen få nån överaskning, det är det enda vi ska göra på måndagen och sen på tisdan så börjar vi 8.10 och slutar 10.00 inte lite skönt?
Blir tyvärr inget långt inlägg för jag har inget riktigt intressant att skriva om, kanske ikväll vi får se!
Igår snöade det ju jättemycket men såklart så stannade det inte kvar här i Gävle, hur ska det här gå till.. fjärde advent och inge snö hur ska det då bli på julen, som sagt ingen jul utan snö!

Min önskelista tar jag imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0