utsidan ger insidan en chans men det är insidan som ger utsidan sin glans♥

Hej på er, orkar inte berätta om igår, hehe. Eller jo lite kan jag berätta.
På kvällen typ halv åtta så drog jag, Jossan, Jennifer och Emelie till stan för att köra lite bowling. O det var jag som vann, haha men det var asroligt iallafall!!
Imorgon är det ju NYÅR så då blir det att tillbringa dagen/natten med kompisarna. Först drar vi till Jossans mormor och äter och det är runt 17 ungefär. Sedan drar vi två ut för att träffa folk!
Tror verkligen att det kommer bli en lyckad sista dag på 2011, men det känns verkligen inte som att det är 2012 om bara 1 dag!? Ja, jag kan ju inget annat än säga att det hör året har gått otroligt fort.
Juste, idag var jag och Josefine på stan och köpte dom sista sakerna till nyår. Köpte 3 linnen och lite annat smått. Ni kommer ändå få se min "outfit" som blir imorgon.
Love Camilla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0