My love, my drem, my all

förlåt IGEN för dålig upptadering men jag har inte lusst helt enkelt.
igår så var jag på talagnjakten i folkets hus (skolans talangjakt) och kollade på alla som uppträdde och så. Var där med Melika, Erika, Smilla, Hampus o några fler och såklart träffade man ju många man känner för det var ju många från skolan så jah. Idag var jag med Shaila o Deniz ett tag sen så drog Shaila hem så var jag med Deniz och nu så sitter jag här och kollar på tv, datorn i knät och godisett bredvid mig, btw Älska livet!
Filmade ju lite där på talangjakten så tar nog o lägger ut det sen :)
puss o kram!
ps: förlåt för ett kort inlägg men ska fortsätta kolla på tv nu och så men det kommer kanske ett inlägg senare.


Tjejen: Varför följer du efter mig?
Killen: Mamma har sagt att jag ska följa mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0