kämpa inte för den du får, kämpa fär den du vill ha

kollade på statestiken för ett tag sen och har märkt att dagarna jag inte bloggar är det verkligen inte alls många som kollar bloggen och det får mig att inte vilja blogga så sätt igång och sprid nu annars så tar jag bort bloggen. Valet ligger i era händer.
Älskade dagen idag typ världens bästa fredag. Första lektionen så hade vi bild sen så skulle vi haft rast men vi stannade inne för våra händer blev fulla av färg så vi behövde tvätta bort det och färgen var jättesvår att få bort så det tog sin tid sen så var skolcaffeterian öppen också så då satt vi där och fikade i studenthall, sen så hade vi NO och då fick vi kolla på film hela lektionen (filmen hade inget att göra med No) och den handlade om julen men det var iallafall bättre än en lektion kan jag ju lugnt säga. Sedan så hade vi Svenska och då så läste vi bara en bok som vi håller på att arbeta med och så. Sen så hade vi spanska och då fick vi vara i JuniorClub och antingen spela Tvspel, datorerna, eller vad man nu vela göra. Man fick helt enkelt göra vad man ville, sjukt snäll spanskalärare man ska ha då?! Efter skolan så var jag på stan typ 2 tim med Deniz sen drog han hem och då mötte jag Cornelia på stan sen åkte vi hem till henne och så hade vi det grymt mysigt men jag kunna tyvärr inte sova där, har inte träffat henne på 4-5 månader förrutom 2 gånger men det var länge sen det med, så snacka om att hon är saknad?
Blir en myskväll hemma idag med film och så får vi se vad som händer. Imorgon så ska jag på släktkalas hos min kusin. Aja ha en mysig fredag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0