tjugotredje december tjugohundraelva♥

Hej alla underbara.
råkade försova mig och vaknade 12, jag som alltid brukar vakna runt 10 på helger och lov. Jag har ännu inte hunnit förstå att imorgon är det Julafton, helt sjukt fort tiden har gått. Imorgon kommer kusinerna (pappas sida av släkten) eller va man nu kan säga och det ska bli nå grymt mysigt och roligt, självklart blir det det grymma programmet "Kalle Anka" klockan 15.00 imorgon på 1:an. Snart så ska jag ta mig till köket och göra massa julgodis o sånt för hela släkten ska vara hemma hos oss i år, pappas på Julafton som jag redan berättat och mammas på Juldagen. Mys mys. Sitter med musik nu och bara njuter av att det är dagen innan Julafton.
Love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0