Kärlek är som ett krig- startar lätt, men svårt att stoppa...

Chaa chaa broo. Sjukt bra dag idag, film all day long.
Och imorgon ska vi få ta med godis och läsk till skolan och kolla på film och imorgon skulle vi ju få överaskningen också och omdömena och sånt och så slutar vi klockan 10.00.
Efter skolan drar jag nog ner med kompisar på stan och äter för vi får ju inge mat i skolan för vi slutar så tidigt, tänkte ta mig tid och fortsätta på en bild jag håller på att rita sen så är jag sugen på att rita ett självporträtt eller något annat vi får se. Måste också ner på stan en snabbis i veckan för att köpa 1-2 till julklappar och kolla på kläder jag ska ha på julafton. Ska också leta efter en tomteluva, hihi. Och så är det massa annat som ska göras nu innan jul. Ikväll ska familjen göra pepparkakshus också. Vädret är ju inte det roligaste nu för det är massa slask men det är också mängder av snö så idag på skolgården så blev det att kasta lite snöbollar i "smyg" för om en lärare ser så får vi kvarsittning och det är ju inte det roligaste men såklart så såg dom ej. Är lite sugen på att ta med mig kameran ut och knäppa lite fina bilder på naturen.
Puss / camillajohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0