Gråt aldrig över en person som sårar dig, le istället och säg: tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än dig !

Gomorron alla bloggläsare eller morgon och morgon.
Vaknade runt 11 idag och det var nå enormt värt att sova till de, det är ju Jullov som alla spammar runt på internet nu. Jag fick jullov igår men det är också många som fick idag så spammandet har pågått i 2 dagar, haha.
Igår så kom jag till skolan och som vanligt började vi 8.10 när vi fick komma in i klassrummet och allt så hade nästan alla med sig godis eller fika så då satt vi där och pratade och fika. Efter det så gick vi in till gympasalen för att rektorn skulle dela ut massa pris osv. Sen gick vi in i klassrummet igen och fick betygen och då var klockan ungefär 9.40 och då fick vi åka hem. Grymt skönt att ha jullov kan jag lova, ha sovmorgon och inte behöva sitta på en stoloch räkna mattetal osv. Senare idag så drar jag och mamma till valbo för att jag måste köpa några julklappar och så ska jag köpa kläder som jag ska ha på julafton och säkert något annat också. Igår började jag rita ett självporträtt för några kompisar sa det så då började jag rita och så men jag är inte alls nöjd än så tänkte fortsätta nu idag. Kommentera och skriv din blogg så kan jag fixa ett länkbyte, bara att kommentera.
Igår så drog jag ut på kvällen och knäppte lite fina bilder på min kissemisse, Russe. Och så tänkte jag att ni skulle få se några av dom.
Hejdå så länge :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0