.

Nu känner jag mig väldigt osocial. Idag har det varit mest "ta det lugnt-dag" för jag har haft väldigt ont i halsen osv. Så det har blivit mest film och sånt, sov halva dagen. Bara älska lov!!
Nu så sitter jagt med datorn och myser med familjen men jag blev faktiskt sugen på att måla naglarna som jag inte gjort på jättelänge (?) Mamma o pappa har köpt nå nackkudde som ger en masage så den har jag suttit med typ nån timma, bara haft det allmänt tråkigt idag. Haha men har faktiskt inget intressant att berätta om idag för dagen har bara bestått av tråkigheter. Men självklart så är musiken på hög volym och jag kollar runt på hemsidor för att få lite insperation om vad man kan ha på nyår och lite annat smått och gott.
Men ni får ha det så bra så länge. Kanske att jag lägger ut lite "modetips" eller va man nu kan säga som du kan bli inspererad av vad du kan ha på nyår. Känner mig så duktig på att förklara nu, haha. Kanske att jag börjar med Camilla Tipsar?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0