Dag 1 - presentation av mej själv

Jag heter Camilla Johansson och är 12 år och fyller i maj 13 år. Jag går i 6an  på engelska skolan i Gävle fast jag bor i Bomhus och har gjort det hela livet förrutom några månader när jag var liten för då bodde jag i Sala. Jag har 10 kusiner och dom är verkligen helt underbara. Jag har världens bästa kompisar som jag älskar av hela mitt hjärta.
Jag spelar fotboll i IK Huge som verkligen är dom bästa och min positon är back och innebandy i Andersberg som också är dom bästa och min position är center. Jag började på engelska i 4an så i 3an gick jag på vikinga som tidigare var björsjöskolan som jag gick på från 6års tills det blev vikinga. Ja en liten förklaring på skolorna jag gått på. Jag har en bror och mamma o pappa och en katt. Jag är inte alls duktig på att blogga men försöker så gott jag kan, men får ta os kärpa mig tycker jag. Jag älskar innebandy, fotboll, sjunga, rita. På fritiden spelar jag antingen en av sporterna jag går på eller så är jag med mina kompisar.
Tänkte bara skriva en kort text.
PussHej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0