Are you the one I tought you was?

förlåt för dåligt bloggande, men nu känner jag mig på mycket bättre humör än igår så idag ska jag försöka göra header och design och massa tilll bloggen. Tänkte också fixa "frågestund" och ett inlägg där ni kan skriva vad ni vill jag ska blogga om.
Nu har snön förvandlat till regn och slask och det är nog det värsta vädret tycker jag, det är verkligen tråkigt man blir så trött och uttråkad och så ska det ju inte vara för om 12 dagar är det Julafton och då ska man inte vara "bitter" utan sprallig och glad. I helgen eller någon dag i veckan så tänkte jag ta mig tid och knäppa lite "vinterbilder" med en kompis men det får inte vara dåligt väder såklart och det måste ju vara snö annars är det inte vinterbilder. Tänkte också lägga ut en bild som jag ritat längre ner i inlägget, hade lusst att rita igår så då tog jag fram penna och papper och började rita. Ohh vad jag längtar till jul nu eller det gör nog dom flesta men när man ser snön och allt så märker man att julen kommer allt närmare och närmare. Jag måste verkligen ut på tomtejakt på stan eller valbo köpcentrum vi får se. Om en halvtimme så tror jag det skulle vara något bra program men vi får se om det finns något roligt att kolla på. Nu så sitter jag och dunkar på musik och chattar med Friends och har det bra. Juste, jag har glömt att lägga ut "önskelistan" men jag ska ta mig tid i veckan och göra det. Bilder i nästa inlägg.
Pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0