are you an angel?

Tiieep världens socialaste person som skriver nu tycker jag, hon har ju bloggat varenda dag och skrivit mer än 20 meningar. Ja den socialaste personen vetnii. Igår så var deet chill in vetnii med brudsN in Shailas place med Sandra o Shaila and me. Sov där och vi hade det grymt mysigt, haha vi var uppe till säkert 3-4? Kul var det iallafall. Hade match idag (innebandy) o vi vann med 22-0, hehe. Nu blir det stanna uppe hela natten tror jag väl och skypa med lite friends o sånt kul.
Byyee bitcheesss för nu årkar jag inte skrivaa mer daah dahhh
PS: för er som inte märkte att jag var oseriös i det här inlägget så vet ni det nu. Tjabbaaaa

Pöss♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0