All I want for christmas, is you♥♥♥

Hej alla underbara.
Lyssnar på musik och känner julkänslan inom mig, underbart!
Presenterna är färdigköpta men alla är inte inslagna än men det ska jag fixa snart, ska bara njuta av att julen är snart här. Snön faller ner på marken och håller sig kvar, har verkligen längtat efter det här. Först trodde jag att det inte skulle vara någo snö men jag hade fel och det är jag glad över. Som sagt: Ingen Jul Utan Snö.
Igår så ritade jag av min kompis när han var liten, rätt nöjd med bilden och så ska jag lägga ut den här eller vad säger ni?Julpyntat i rummet och allt nu, senare ikväll blir det att klä granen och mys med familjen.
Jag önskar er alla en fortsatt mysig torsdagskväll.

Puss♥

You are my all,
and will always be that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0